Subscribe Us

کامیابی کے راز

 السلام علیکم ایک میں یہاں پر میں آپ کو بتاتا چلوں لو میں پہلے بھی کئی بار بات ایسے بلاگز چکا ہوں ایسے کالم لکھ چکا ہوں جن میں میں نے بتایا ہے کہ آپ کیسے پیسے کما سکتے ہیں کامیابی بی کی کنجی ہے جو کامیابی حاصل کرنے کے لیے آپ کو محنت کرنے کی ضرورت ہے وہ ساری کی ساری میں آپ کو بتا چکا ہوں لیکن پھر بھی آپ اللہ اللہ کر سکتا ہے ہمارا کام ہے آپ کو کچھ حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آپ کر سکتے ہیں جنہوں نے کچھ پانا ہے وہ سمندر کی گہرائی میں بھی جا کر لیتے ہیں جو نہیں سکتے جو نہیں پڑنا چاہتے وہ ایسے ہی فالتو میں ڈالتے رہتے ہیں خرچ کرتے رہتے ہیں بغیرتی کرتے رہتے ہیں لیکن وہ نہیں پاتے

یہاں پر میں آپ کے ساتھ کچھ ایسی ٹیکنیک شیئر کرنے جا رہا ہوں جن کا استعمال کرتے ہوئے اگر آپ انٹرنیٹ کو اپنی زندگی میں لے آؤ گے تو کامیاب ہو جاؤ گے اور آپ کو کامیابی سے کوئی نہیں روک سکتا انشاء اللہ یہ میری آپ میرا آپ سے وعدہ ہے اگر میرے خدا نے چاہا تو انشاءاللہ کبھی بھی کسی بھی میدان میں نہیں ہوں گے کبھی بھی ترقی کی راہ سے نہیں پیچھے ہٹ ہوگئے

نمبر ایک

جو بھی آپ کے پاس چیز ہے جو بھی آپ چیز بنا رہے ہیں چاہے کچھ بھی ہو چاہے آپ کے بنا رہے ہو یا پھر آپ کھل ونڈا وغیرہ بنا رہے ہو یا پھر مٹی کی چیزیں بنا رہے ہو کسی بھی طرح کے مٹی کے کھلونے یا پھر کوئی بھی آپ مصالحہ وغیرہ کوئی بھی ایٹم پروڈیوس کر رہے ہو تو سوچو کہ یار یہ اچھی نہیں بنی یہ لاہور سے جو اس کا پہلا ایٹم ہے اس سے تو یہ اس کے بالکل نزدیک نہیں ہے اس کے مطابق نہیں ہے تو یہ مت سوچو ہو سکتا ہے یہ چیز جب آپ مارکیٹ میں لے کر آؤں اس جس چیز سے آپ مقابلہ کر رہے ہو اس چیز سے یہ اچھا بزنس کر جائے اس سے اچھا کامیاب ہوجائے اور سکتا ہے جس چیز سے آپ مقابلہ کر جس سے آپ کیا کر رہے ہو وہ لوگوں کو نقصان دے رہی ہوں لوگوں کو اس سے اتنا فائدہ نہ ہو جو آپ کی چیز ہے یہ ان کو زیادہ فائدہ دے ان کے لئے کافی وقت بیٹھ جائے تو یہاں پر میں آپ کو سیمپل کی ایک مثال دیتا ہوں جب کسی بندے کے سر میں درد ہوتا ہے تو کسی بندے کو جو پیناڈول گولی ہے وہ جلد اثر انداز ہوتی ہے کسی بندے کے لئے جسٹس سپریم بہترین ہوتی ہے اسی طرح آپ کی ایٹم بھی اچھی ہو سکتی ہے ہے ہے تو آپ یہ سوچیں نہیں ہے کل جو پروڈکٹ ہے وہ ہنڈرڈ پرسنٹ پراڈکٹ جو ہے وہ پرفیکٹ نہیں یہ تو خدا کی وہی ذات خدا کی جو ہنڈرڈ پرسنٹ ہے باقی بندے کے بس کی بات نہیں




نمبر دو

عذر پیش کرنا

اگر آپ تمام یاب ہونا چاہتے ہیں تو کوئی بھی آپ کو زرمت پیش کیجئے جئے مثال کے طور پر پر آپ کہتے ہیں ہیں کہ یار جو مارکیٹ میں صابن ہے سادہ سی مثال ہے اس لیے رہا ہوں کے بہت سارے جو لوگ ہیں وہ میرے جیسے دیسی اور جٹ کے بندے ہوتے ہیں ان کو سیمپل سادہ الفاظ میں بتاؤں تو اچھے سمجھا جاتا ہے بہت سارے آپ کو موٹی کر جو مل جائیں گے موٹر سائیکل مل جائیں گے جو آپ کو انگلش کے وارڈز کرکے بہت ایفیشنسی وغیرہ بہت کیا کہتے ہیں دکھائیں گے کہ ہم ایسے ہی یہ ہی چمک دمک دکھائیں گے کہ آپ امجد کو دکھانے کے لئے نہیں ارے یہ ہے کہ آپ کو سمجھ آ جائے ہم اس لئے آئے تو یہاں پر سمپل سے مزارات کو دیتا ہوں کہ آپ عظمت پیش کرے مثال کے طور پر آپ دیکھ رہے ہیں کہ یار مارکیٹ میں یار جو صابن کی ہے تو میں ان کا جو ہمارے علاقے میں کیا پورے پاکستان میں مشہور ہے جی صابر ہے یہ برتن علاج کرنے کے لیے یا پھر جو مبارک علی لیمن میکس کیر ہے تو آپ سوچ رہے ہوں گے یار یہ نا میرے پاس اتنا بڑا وہ پلاٹ ہے نہ میرے پاس اتنی بڑی مشین ہے تو میں کیسے بناؤ بھائی میری یہ اتنا کوئی مشکل کام نہیں ہے اگر آپ کامیاب ہونا چاہتے ہیں تو دیکھیں میں نے آپ کو سی این جی بتایا ہے اور لیمن میکس کے بارے میں بتایا ہے کہے جو دیہات کے حوالے سے دیہاتوں کے لحاظ سے اگر دیکھا جائے تو وزن کے حساب سے سی این جی کا وزن وہی ہے اوّل وہی ہے جو لیون ایکس 15 روپے میں ملتا ہے اور سی این جی دس روپے میں ملتا ہے تو میں آپ کو یہاں پر بتاتا چلوں بعد جو ہے وہ یہ ہے کہ جو سی این جی ہے وہ تقریبا تقریبا ایک کرتے ہیں ہیں بیس لوگ جو ہیں وہ لیمن میکس کو خریدتے ہیں یہاں پر بات بھی یہی ادھر کر یار کھانا ہے سوالوں کا کتنا بڑا پروڈکٹ ہے ہم اس کا مقابلہ نہیں کرسکتے تو وہ کبھی بھی اپنے آپ میں صوبہ پنجاب کیا یہ صوبہ بلوچستان سندھ کراچی میں بھی وہ سی این جی موجود ہے تو وہ اپنی پروڈکٹ کو کیا کہتے ہیں پورے پاکستان میں پھیلا نہیں پاتے اسی طرح اگر آپ کے پاس اچھی چیز نہیں ہے سارا سامان نہیں ہے تو آپ تھوڑی سی زیادہ محنت کر لیجئے آپ کو محنت کا نہ پڑے گی محنت اگر آپ مثال کے طور پر سیاہی نہیں کولے آپ اسی طرح کا صابر بناتے ہیں تو یہ لازمی نہیں ہے کہ آپ کو اوپر سے ٹپ ٹپ ٹاپ چاہیے اچھی منگوا لازمی مجھے چلیں جب پاکستان کرو گے تو آپ سادہ سے سادہ سے کاغذ میں لپیٹ کر لفافے میں پیک کر لو گے تو اگر آپ کا سامان آپ کی چیز اچھی ہوئی تو لوگ آپ کی چیزوں کو بھائی کریں گے تو پھر اس کے بعد دوسرا خریدے گا دوسرا عقیدے کا خرچہ ہوا تو وہ تیسرے کو بتایا کہ ان کی چیز بہت ہی اچھی ہے آپ کی ٹھیک ہوگی آپ عظمت پیش کیجئے کہ میرے پاس نہیں ہے میرے پاس وہ چیز نہیں ہے اگر آپ کہتے ہیں کہ یوٹیوب چینل پر کام کرنا چاہتے ہیں اور سوچنے یار میرے پاس ہے محدود ہے ان کے جا رہے ہیں بہت سارے دیکھے ہیں لیکن کیا کروں گا کسی کو نہیں کر رہا

نمبر تین

دھوکہ دہی فریب اور جھوٹ کا سہارا

یہاں پر میں بات کر رہا ہوں جو کہ دہی فریب اور جھوٹ کا سہارا نہیں لینا آپ یہ سوچیں کہ میں اتنا تیز ہو کسی کو دکھا دوں گا تو دکھا دے کر کامیاب ہوجاؤں گا اس کو جھوٹ بولوں گا لیکن چیز آپ کے اندر پیکٹ میں کوئی اور ہے اسے کوئی اور ہے

Post a Comment

0 Comments