Subscribe Us

8Ballpool aim hacked || 8ball pool playing with long line||Tokyo warrior...

السلام علیکم آج پہلی مرتبہ اس ویب سائٹ پر میں لے کر آیا ہوں گیم پلے جو میں نے گیم پلے کیا ہے وہ میں یوٹیوب پر اپ لوڈ کر رہا ہوں اور ساتھ میں یہاں پر میں نے اپنی ویب سائٹ پر بھی ڈال دیا ہے تاکہ جو لوگ دیکھنا چاہتے ہیں , F F ,,, V V 1111


111111 111111 111111 11111 گیم پلے کو جو میرے یوز ہیں جو میرے دوست ہیں جو میرے فارغ ہیں میری ویب سائٹ پر آنے والے ہیں وہ بھی اسے میری گیم پلے دیکھ سکتے ہیں یہاں پر میں تین گیم پلے کر چکا ہوں تو میں نے تین گھنٹے گئی ہے پہلی جو یہ میں وہ میں آنلی میں بیٹھ گیا میں ہار گیا اور دوسرے ہے وہ آپ چیک کر سکتے ہیں وہ بھی کتنی اچھی اور مزیدار گئی لے گئی ہے اور جو تیسری ہے وہ تو بہت ہی مزے کی ہے وہ آپ کو لازمی کمپلیٹ دیکھنا چاہیے وہ آپ کو مزہ لیں اگر مزا نہ آیا تو پھر کہنا اگر آپ کرنا چاہتے ہیں ہیں تو آپ کو مل جائے گا جس نے اسے انسٹال کر لیجئے




 

Post a Comment

0 Comments